Nyt kun pari päivää on mennyt niin olen alkanut saada ajatukset taas kasaan ja olen ymmärtänyt että totta se on, meille on tulossa vauva! Olen eronnut vasta viime keväänä 2 poikani isän kanssa ja nykyisen poikaystäväni ja tulevan lapsemme isän kanssa olen seurustellut vasta vähän aikaa... Pojilleni en vielä ole kertonut tulevasta pikkuveljestä ja pikkusiskosta :)

Siskolleni kerroin heti positiivisen testin tehtyäni, hän sanoi olevansa tukenani aina, tapahtuipa mitä vain :) Rakastan sinua siskosein!

Tänään esikoiseni aloitti ekaluokan, kävelimme yhessä kouluun...koulumatka meni säheltäessä. Poitsu käveli jatkuvasti koko tien leveydeltä ja meinasi kävellä jopa punaisia liikennevaloja päin....onneksi meillä on tässä aikaa opetella kävelemään kouluun ennen kuin itse aloitan kouluni 21. päivä. Ja heti ekana päivänä tuli niin minulle kuin lapsellekkin läksyjä :)